FAQ

1. Hvordan registrere jeg mig som kunde hos jer?

På forsiden, øverst til venstre er der en knap som hedder ”log in” klik her og udfyld de nødvendige informationer.

2. Jeg har ved en fejl oprettet mig som Privat person men det skulle have været for mit Firma (eller omvendt)

Vi kan hjælpe med at ændre i brugerindstillingerne, hvis du sender en mail til kontakt@staples.dk

3.Kan jeg spore min pakke selv?

Ja du kan spore din pakke via Track & Trace

4. Kan jeg modtage en faktura på mit køb? (Og på mail)

Ja, hvis du handler som Firma, med CVR.Nr. kan vi sende dig en faktura

5. Kan jeg returnere mine vare, hvis jeg fortryder mig køb?

Du kan returnere dit køb inden for 30 dage, på egen regning. Kontakt os for returadresse. her

6. De ordre jeg har modtaget, er beskadiget eller der er plukket forkert, hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice på kontakt@staples.dk

7. Hvad er jeres leveringstid?

Vi har dag til dag levering hvis ordren er afgivet inden kl. 12.00 og varen er på lager.
 

8. I skriver ”Gratis returnering” hvordan gør jeg det, kan jeg få tilsendt en label?

Vi har desværre ikke returlabels, men kontakt kundeservice for yderlige information.her

 

9. Kan jeg betale med MobilPay

Nej desværre ikke endnu.
 

10. Er det muligt at vælge en anden leveringsadresse, adresse – boks – f.eks. kiosk?

Du kan ændre leveringsadressen, men vi kan desværre ikke tilbyde levering til boks eller købmand/supermarked
 

11. Er det muligt at oprette sig med EAN nummer?

Det er desværre ikke en mulighed på staples.dk men vi har vores erhvervs hjemmeside hvor man kan oprettes med EAN nummer, kontakt